Inte ett moln så långt ögat kan nå, inte en droppe regn på flera dar

Sitter under ett parasoll utanför förtältet, i skalhamn, lysekil.
Efter tre dagar börjar det ömma lite i huden, men det går snart över i en brun nyans istället, hähä!
Mitt hår ser lite ut som vitt..tja..tänk er trasslig fiskelina. Lite så!
.
Kom ner i söndags, antog havet med en gång tillsammans med lillebror. Igår låg vi i solen hela dagen, varvade med lite bad och ett besök av sofian! Och ja..dagen har väl inte sett särskilt annorlunda ut, vaknade halv nio, klockan nio låg jag på solsängen! Gick ner till Ramsvik och låg där ett par timmar, tills de norska p12orna hitta mig igen, då gick jag hem. Dom är tolv år? TOLV?
.
Happ ne, kan inte slösa mer tid till o sitta här i skuggan! Ska ta en båttur med farfar sen tror jag men först, mat!
Emma kommer ner idag också, så ska väl se till att träffa henne nån dag också!
.
Ha det fint, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0