I'm a space bound rocket ship and your heart's the moon,

I had ey fun time with Lajsa igår, ha det så kult på restaurangen! Får vi göra om!
.
Vad slår väl känslan av att gå lite småkär tvärs över gatan med en frusen cheese och en nyfunnen vän vid sidan? Inte mycket, det var en fint moment!
.
Men som vanligt så brukar det festliga dö ut för min del, åkte väl inte hem jättemunter men det löste sig ju fint det med! Lyckan kom tillbaka när vi skulle köpa mat, jag vet inte vad som var så kul, och någon mat blev det ju inte heller men glad blev jag, haha!
Nu ska jag käka lite frukost, ringa min favoritkvinna aka mammi, gå en sväng och sedan får vi se!
Ha det fint, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0