Dag 6

Gick upp kvart över åtta i morse, måste säga att min dygnsrytm förmodligen aldrig varit bättre.
.
Solen sken och inte ett moln på himlen! Låg på min kära strandsäng ett par timmar medans resten av familjen var på loppis, när dom kom hem åkte jag patrik och anders ut med båten! Medans dom drog upp 25 makrillar låg jag och läste och bättra på brännan lite. Börjar ju se lite blek ut, hähä!
.
Har inte gjort mycket annat än solat och badat idag!
Ny SNYGG kille i kiosken, gillar. Bortsett från att han tar mer betalt för bilarna än vad den fula nervösa grabben gjorde. Argh.
.
För nån timma sedan kom kusinCarro och Abbe hit med sina tre huliganer, är redan helt utmattad!
Så barnvakt står väl på schemat resten av min vistelse här, inte mig emot!
.
Hade fint, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0