åh åh sång på sång, det ekar över hela staden, åh nått stort på gång

- Hey why are pirates so awesome!?
- Because they ARRRRRRHHHHHH!
Vi var pirater igår.
.
Hedvig tog med mig till Mariestad för ett poolparty med pirat-tema. Så jävla bra så jag tror jag dör! Hahahaha aahhh.
Det fanns tre badtunnor och så blå lagunen naturligtvis! (aka barnpoolen med iskallt vatten. AKA*2 där man hamna om någon pirat tyckte det var en bra idé) Nä vi hade fruktansvärt rolig kväll faktiskt! Blev plundrad på ett armband och allt..men det gjorde inte så mycket! Dock kände jag för att lägga mig på trottoarkanten och avlida när vi missa sista bussen hem, men efter många om och men löste sig ju det också och vi kom hem! Pisseblöta kläder, mhmmm♥
.
I fredags var vi i göteborg förresten, lite impulsivt sådär! Kände att vi behövde göra något, så då fick det bli storstan!
.
Nu är jag trött men ska alldeles strax städa i ordning i huset och packa klart det sista, vi drar till fjällbacka senare!
Mhm mhm mhm!
-
Neeee, hejhejhejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0