You're loveable, so loveable But you're just troubled

Can you teach me how to feel real?
Can you turn my power on?
Well, let the drum beat drop

Guess what? I'm not a robot


Jag har varit besviken på världen idag.

Funderar på om det har något att göra med att jag inte sovit så bra. Nu tycker tangentbordet att et är en kanonbra idé att fucka ur. Ååh orkar inte
Hej ag hetrana oc mitt tangentbord skriver såhär nr detie funkar som det sa.
Dvs. När jag inte misshandlar tangenterna för att alla bokstäver ska med.
SUCK

Tror nog jag klarade provet i alla fall. Vi får hoppas på det.
Jag orkar inte skriva mer på min cpdator, så
Hej!
Peace

Kommentarer
Postat av: amanda.a

jag tror din dator inte riktigt har kvar sin livslust... typ som jag på måndagar.

2011-01-25 @ 18:24:20 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0