You turned me out, now I can't turn back

oh I hold my breath
Because you were perfect
But I'm running out of air
And it's not fair

Tycker det är tjusigt att jag inleder alla inlägg med en låtsnutt av nyfunna godingar eller gamla härligheter! ja..det är fint..fyller ut lite!

Vaknade halv två, gick ner och käka lunch, gick seda och la mig i sängen igen. Spenderade resten av dagen där, kollade på paradise hotel och njöt av att inte behöva göra ett dyft! Det spritter lite i tårna av rastlöshet men annars är det fint! Jag saknar att kunna dra på mig dojjer'a och gå ut och springa en runda. Faktiskt. Trodde aldrig jag skulle säga att jag saknade eller tyckte om det. Jiiiiissesssss..

Nä hunger, magen låter förjävla irriterad! Den där lunchen vid halv två är det enda denna mage hälsat på idag så ska gå ner och göra i ordning en feeeeet sen kvällsmat!

Som ett extra plus ska jag nog slänga i mig lite chips och julmust efter det, krypa ner och kolla på hemmafruarna och invänta trötthet, vilket lär ta ett tag med tanke på att jag inte gjort annat än vilat idag!
Awesome.

God natt!
peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0