When the world's crashing down, when I fall and hit the ground I will turn myself around, don't you try to stop me

Gårdagen..jag vet inte..bra?

Sitter nu i elins lägenhet med mändi, precis tagit oss varsin välbehövlig dusch! Ska väl klena på lite smink för att se lite mindre död ut, blev inte många timmars sömn inatt!

Ska ta oss tillbaka till skara om nån timma, då blir det lite chillhäng med härligt folk! Sedan tillbaka till skövde, där bror min plockar upp oss och kör oss hem! Snäll pojke.

Mjaaa som sagt, göra mig i ordning!
Hej!


Kommentarer
Postat av: amanda.a

"tänk om det bara blir du, jag, Albin och hans brud... hahahah!"

-.-

2011-01-30 @ 17:39:43 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0