One minute I'm a little sweetheart and next minute you are an absolute creep

I want to wipe out all the sad ideas
that come to me when I am holding you

Sol ute, blå himmel. Lite lättare att leva då helt enkelt!
Känns mest som dagarna flyter samman, helg och vardag är det ingen vidare skillnad på, mer än att man får sova mer på helgen. Mhm...sova♥
Nä, eller jo, fast nä, det är tråkigt.

Borde plugga. Borde. Trött på alla borde som uppkommer varje dag. Borde och borde, jag BORDE väl göra sånt jag vill istället. Har ju flera år på mig att göra tråkiga och nödvändiga saker sen? Är la ingen idé att spara allt det roliga till de tider då man inte orkar annat än sitta hemma och läsa tidningen en lördag!
Gnäll-Anna. Fördomar-mot-medelålders-Anna. Trött-Anna.

Hahah men neeee...bite me.

Avslutar så fint med att säga att jag nu gått och blivit galen! Paranoid! Så går det!
Peace
I want to erase every nasty thought
that bugs me every day of every week
We've got obsessions
You never told me what it was
that made you strong and what it was that made you weak.


Kommentarer
Postat av: amanda.a

förlåt anna!! Kan du bortse från mina brister och fortsätta blogga? Jag kommenterade ju faktiskt ditt senaste blogginlägg TVÅ gånger...

2011-01-21 @ 16:21:35 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0