Said I'm so sick of love songs, so sad and slow

Onsdagarna i skolan är inge kul, inte denna i alla fall. Engelska och svenska på samma dag är aldrig bra! Sen att vi börjar dagen med matte gör inte det hela rockigare. Usch.

Somnade på idrotten, teori är inte min grej helt enkelt!

Gick till Elin efter skolan, fick mig en bit morotskaka hon bakat, gottttttt.
Nu har jag väntat på krubb sen klockan fem, det ska med sitta fint!

Så ah, ska käka, kolla på Glee, sen sova!(behöver ju uppenbarligen mer sömn i min vardag)

Peace!

 

And I'm stronger than this
enough is enough
No more walking round
With my head down
I'm so over being blue

Kommentarer
Postat av: amanda.a

good girl. sova och moving on på samma kväll!

satsa på lördag, you'll find another man om jag känner dig rätt! :D

2011-01-26 @ 19:26:37 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Hahah moving on yä, inte mycket att..moooova över! Lördag will be awesome! Hhahah ditt cep:D

2011-01-26 @ 19:57:19
Postat av: Areandrine

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-05-23 @ 14:51:22 // URL: http://areandrine.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0