Och ja spottar på deras lögner. Det blir mitt tidsfördriv,

Skulle vart någonting
på någon helt annan plats,
skulle vart någon helt annan stans.
Ett rymdskepp eller båt, taxi eller tåg
vad som helst bara bort härifrån.
Tjenare Kungen. Tsss

Sitter här på golvet, precis gjort mig i ordning! Märkte att min plattång legat igång sen i torsdags, men det säger vi inte till någon, K? Bra.

Ska snart ta mitt pick och pack och åka till Skara, visit mah wife! Blir poppigt det!
Behöver nog äta nått först, hungrig.
Det är vad min blogg består av..Trött, hungrig, tråkigt, ungefär det! Tihi.

Nä! Får väl ta tag i saker o ting här nu då om det ska bli nått me't!
Hare gott!
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0