Movin', talkin', walkin', breathing, You know it's true oh baby it's so funny,

FREDAG BBY, FREDAG! .......och jag ska sitta hemma.
Nä, inte negativt för en gångs skull! Emma kommer hit, vi ska ta en fika på altanen, blir nog kallt och mysigt tror jag!

Skolan var helt okej, blev klar med vård och omsorgen, missa större delen av lunchen, fick en fryst hamburgare, suckade lite, fick en ny..den var i alla fall ljummen!♥

Nä men, vi saknar att tappa bort lille tardie i folkmassorna i västerhöjds korridorer! Är himla tur att vi är så bra på att underhålla varandra, allt man behöver är KOBRAAAAN!
Ingen fattar ändå.
- You seeee the suuuun? You seeee the suuuun? IT'S DISSAPEARIIIIING!
(fint stavat tycker jag....eller...ah...vet inte.)


Underneath Your Clothes
There's an endless story
There's the man I chose
There's my territory
And all the things I deserve
For being such a good girl honey

Skulle kunna kopiera min favoritlänk nu, som mändi hatar när jag skickar, men det skulle vara high psyco varning på det!

PÖÖÖÖSSS


Kommentarer
Postat av: amanda.a

den kroppen.... DAMN!

2011-01-21 @ 17:29:47 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0