Miss knowin' it's all good

"Gå ut tard"
Öppnade ytterdörren igår kväll och fick se en Malin Willbo på uppfarten! Oväntat men uppskattat!
Vi gjorde en delikat måltid med baguetter och så, sen drog vi ut och åkte pulka, gjorde av med en jäkla massa överskottsenergi, var nog behövligt! Sen blev det varm oboy och film, mer flöt och mer film resten av kvällen! Framåt ett-två vaknade malins godis abstinens till liv och jag blev nedtvingad i köket där vi rensa kylskåpet på gammalt julgodis, eller ah, hon rensa jag kolla på!
En övertrött malin på sockerkickar och en irriterad anna försökte sedan fortsätta se på film.
Lovely.

Idag har vi väl inte gjort mycket annat än slått på varandra och kollat på tv och film, finns inte mycket annat att hitta på här ute! Följde med tardet till bussen vid fem! Sen har jag promenerat runt lite i ulvåker på jakt efter min försvunna vante. Den är nog död. Tyvärr. I alla fall! Försökte roa mig med midd DH-spel, inte dream hack, men det funka inte, saaaaaad!

Nä! Nu ska jag kolla på rena rama rolf! Eftersom det är tokbra! Tihi
hejdå, peace


Kommentarer
Postat av: amanda. a

... rena rama rolf verkar lite sådär... irriterande typ. Jag bläddrar alltid förbi det!

2011-01-04 @ 20:07:00 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0