It’s a passion, and emotion, it’s a fashion

Tänkte ge Amanda ännu ett onödigt inlägg att kommentera! Bara för att jag är så givmild idag!
DETTA ÄR STRAFFET FÖR ATT DU SATTE  MIG I EN JOBBIG SITUATION VIA FB, DET ÄR SKAMLIGT AMANDA. SKAMLIGT SÄGER JAG!

Ska ut och tända en massa ljus på altanen nu, Emma kommer hit snart, då är jag redo för våran lilla fikastund! Ska klä på mig ett par mjukisbyxor och lite andra varma kläder först!

Får se hur resten av kvällen artar sig, mys i soffan med mamma och patrik skulle jag tro! Får se om min gamle vän Bengan tittar förbi senare, aaaah fredag.
Känns bra.

NUSÅ! HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: amanda.a

Du är så bra Anna. Fruktansvärt bra!



Vet du vad? Just nu tittar jag på ett bantningsprogram som följer en brud som är beroende av ost. Hon sitter seriöst och lipar över att hon inte får äta sin jävla ost. Hon åt över 80 kg per år. Det är sjukt. Jag är hungrig... men inte så sugen på ost däremot!

2011-01-21 @ 18:06:34 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0