I made my bed and I sleep like a baby, with no regrets and I don't mind sayin', it's a sad, sad story

Min säng har aldrig varit så välkomnad som igår.
Fortfarande seg i huvudet av allt bussåkande! Uuuhhaa!

Fick i alla fall sovmorgon till elva idag, tills patrik börja vråla något om solen precis utanför min dörr...den ungen alltså..
Kastade i mig en rätt rejäl frukost, blev ju inte mycket mer än ett par mackor på hela dagen igår så vart lite hungrig sådär!
Spenderade sen nån timma framför tvn med patrik, "Dumma mig" haha, "it's so fluffy I'm gonna diiiieee!" satt som på nålar och väntade på den repliken. Resten av filmen var faktiskt hyfsat rolig.

Tog mig sedan en och en halv timmes lång promenad! Det var härligt. Med solen som motivation! Tog brutala omvägar bara för att få bländas lite extra! Skulle vilja att jag kunde säga "har nu gått en lång promenad och rensat tankarna!" men så är naturligtvis inte fallet. Som vanligt.

Ska väl hoppa in i duschen nu och lägga mig sen, lika bra.
Om jag ska klara av en äcklig måndag dvs! Schemat gör det inte roligare att ställa klockan..usch.

Färdigklagat!
Natti!

And how in the world can the words that I said
Send somebody so over the edge

Kommentarer
Postat av: amanda.a

värt, nu får jag göra om ALLA kommentarer... Men det är okej! För jag kan gott och väl lägga några minuter på dig. (För det gör jag ju aldrig i skolan, najj najj!...)



Det är okej att klaga på bloggar, det är typ det dom är till för... Okej, kanske inte. Men det är det jag har min till. Hahaha... ha... Fail.

2011-02-01 @ 20:22:06 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0