I am alone at a crossroad,

Sov fyra timmar i natt...gott.
Nej, och nu är klockan halv tolv, sååå borde väl egentligen sova!

Varit en bra skoldag, tror jag, nu när jag tänker efter minns jag inte riktigt! Är nog väldigt trött.
Men jo, den var bra.
Jag gillar idrott.
Oh yes, i said it.

Inte gjort ett skit för övrigt, gjort klart instuderingsfrågorna till inlämningen som ska vara inne på fredag. Sååå bara slitgörat kvar. Får väl ta det i morgon!

Nej, jag ska mysa ner mig under mitt duntäcke i min pyjamas,
nyduschad och gosig är jag också, tihi.
Ha.

Happ happ hepp hepp! Sova!
God Natt!
Peace





And I've tried and tried
To say what's on my mind
You should have known
You should have listened




Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg rumpa

2011-01-19 @ 23:33:58
Postat av: amanda.a

Niggah legs.

2011-01-20 @ 08:08:56 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/
Postat av: amanda.a

dålig uppdatering här nu anna! BLOGGA'RÅÅÅ!

2011-01-21 @ 08:47:48 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0