Half animal half man, I don't, don't really know what I'm doin'

nu tycker jag snön kan försvinna så jag kan dra ut och springa igen, kryper i benen på mig!

Var tvungen att göra något nu ikväll så har precis avslutat ett 40 minuters pass på eget bevåg.
Träningscykeln och jag är inte riktigt sams, så blev 5 och en halv kilometer på den det var vad jag palla på 15 minuter haha sämst, återstående 25 minuter körde jag på med de underbara hederliga idrottsövningar vi lärt oss genom åren!

Känns redigt bra, gjort av med alla frustrationer, och de var en hel del! Aaaaah befrielse! Detta kan jag vänja mig vid! Snart försvinner snön också, om jag får bestämma. Då kör vi ut igen!

Nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch, och sedan krypa till kojs! Sömn är något jag också behöver!

G'natt!


Kommentarer
Postat av: amanda.a

Kool du är då. Med K.

Nä men faktiskt, duktigt Anna!

2011-01-25 @ 18:26:16 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0