Fredag, poppigt!

Förjävla skönt med helg!

Haft en relativt bra dag faktiskt! Dagen var bra. Sen kom jag hem och startade den förbannade datorn! Ett misstag, dumt av mig. Skulle bara lyssna på musik.
Kunde du inte bara låtit bli?
Orkar inte.
Fattar inte.
Vad i helvete vill du mig egentligen?

Åh, trött irriterad och hungrig. Förbannat bra party mode på anna ikväll, oja.
Har städat mitt rum i ren vrede. Somliga tar ut sin ilska på tangentbordet, andra på oskyldiga föremål som slås sönder, jag valde att städa. Frigörande för både humör och damm. Toppen!

Nä, ska lägga mig och gå i ide tills i morgon, ska kolla på film och bara dega hela kvällen!
I morgon blire ju bad med sköna människor! Det blir awesome!

Hare gött people, peace.
Och jag tänker inte ge dig så mycket som en tanke. Du är inte värd det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

lördag blir nog intressant! Och kul! :D

Gött med heeeeeeeelg!

2011-01-14 @ 20:45:47
Postat av: amanda.a

det var jag förut föresten...

2011-01-14 @ 20:46:14 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0