Everything is opposite, I don't feel like stopping it,

Johnna sa att hon läste min blogg ibland.
Jag sa att jag skulle skriva något elakt om henne bara för det.
Men jag vill inte det. Jag ångrade mig!

Fullkomligt meningslös dag! Känns hemsk när jag tänker att jag bara varit hemma i drygt fyra timmar! Förbannade skola.
Måste plugga glosor nu också. Går inte skjuta upp det längre!

Mit tagentbrd har bestämt sig för atinte samarbta igen. orkar nte riktigt bry mig nu.
Ska lägga mig istället!

God natt!

Kommentarer
Postat av: amanda.a

pluggandet funkade ju uppenbarligen! 40/40, grattis grattis! "näää, jag har lika lätt för att lära mig som alla andra" ah, jo tjena!

2011-02-01 @ 20:27:15 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0