'cause you know I don't give a fuck so here we go!

Hade en kanonbra lördag trots allt!

Spenderade ett par timmar på stan med Bengan, sedan drog vi till Jonathan där jag stanna i drygt en timma!
Bowlade med frugan och hennes söta familj, dom är ju ganska klockrena. Har nu dansat moonwalk med mamma Willbo! Epic.
Gik dock inte så värst bra för varken mig eller frugan. Men ja, kul var det ju!
Vi spenderade sedan resten av kvällen med sjukt härligt folk och jag är rätt glad att vi kommit ifrån thaaaa curse. Den var inte poppigt någonstans.

Mina fötter sover.
Jag har ett blåmärke på mitt lår.
Typiskt.

Ska plugga,
Peace

Kommentarer
Postat av: amanda.a

PLUGGGARÅÅÅÅÅÅ

2011-01-23 @ 21:58:38 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0