You taste just like glitter mixed with rock and roll,

Sitter och lyssnar på Lady Gaga och känner mig allmänt cool.
Om vi bortser från all drama som pågår så rullar det på nu.

Matteprov idag på morgonen. Tog det med en klackspark.
Bara för att det känns så kommer jag antagligen få tillbaka ett skitprov..
Fast ne, det gick bra!

Tog med mig frugan hem till systerns lägenhet efter skolan!
Fika och kolla på tv, det vi gör bäst.
Busade med lille Selma också, hon är söt!

Nu ska jag nog lägga mig och läsa nån timma, ska sedan se om det finns någon chans för mig att..ta tjuren vid hornen, som jag lovat frun min att göra idag! Drar mig lite för det men men!

Peace!

Baby is a bad boy
-
I like you a lot,lot
think you're really hot,hot



Kommentarer
Postat av: amanda.a

can you do it? YES YOU CAN!

(för att citera barack obama...)

Vet dock inte riiiktigt vad du ska göra, men good luck :)

2011-02-11 @ 08:55:45 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0