Ullared,

Hatar ullared. Jag har ont i hälen också. Smällen man får ta när manär ute och flänger i dåliga skor antar jag, får ta och införskaffa mig ett par med bättre dämpning eller nått. Mhmmm.

Blev ett par plågsamma timmar @Ullared med andra ord. Haltat omkring med en kundvagn som stöd!
Införskaffade inget direkt, mest..nödvändigheter:
*tops
*pads
*hårnålar
*toffsar
*hårinpackning
*underkläder
*Tröja
*sport bh
*leggins
*Klocka <-- Gillar!

Yes, det var det! Spännande!

På väg hem stannade vi hos mormor och fikade, mysigt.
Återstående evenemang på kvällens schema är en dusch! Sen ska jag nog faktiskt lägga mig.
Hej!


Kommentarer
Postat av: amanda.a

Jag har också ont i mina hälar!

klockor är najs! Ha på dig den imorgon så jag får se den... om det inte är en väggklocka. Då kan du få slippa faktiskt :)

2011-02-06 @ 20:19:59 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0