Precious pain, empty and cold, but it keeps me alive

I gave it my soul, so that I could survive, precious pain

Skolan gick hyfsat fort, gick att genomlida i alla fall!
Full pott på läxprovet, fintfint.

Hängde på stan och såg cool ut efter skolan...Jag hittade inte till polisstationen så virrade runt som en förrymd mentalpatient! Möttes tillslut upp av Elin och Calle, sen traskade vi hem till dom i blåsvädret. Där det bjöds på fika och en film! Sämsta filmtipset jag någonsin fått, först lite rolig, sen seg, sen långtråkig, sen motbjudande, sen lame, sen OOOOOH FINALLY! sen var skiten slut. End of it.

Fortfarande något fel på mitt tangentbord, så om en del är oläsligt är det för att jag inte orka rätta till det och missandla tangenterna för att det ska bli rätt.

Funderar på att hoppa in i duschen nu så jag kan sova lite längre i morgon bitti...bra idé, bra idé!
Peace


Får bli en väldigt fredlig bild på mig och det outforskade fenomenet, aka William Persson!


Kommentarer
Postat av: amanda.a

williaaaaaaaaaaam! :D

2011-02-02 @ 16:43:21 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0