My mama told me when I was young, we're all born superstars

Alla♥Dag spenderades först på berget med några av dom bästa, det var mysigt men förbannat kallt!
Inte gjord för att vara ute i minusgrader!
På kvällen åkte jag med frugan till skara, blev chillhäng framför en film, elr två rättare sagt.
Taken och Dragonfly, den förstnämnda var burniiiiing.

Varit hos farbror tandläkaren idag! NU sex timmar efter lagning har bedövningen släppt och jag ser ut, låter och känner mig som mitt rätta jag igen! Skööööönt.

Har inte ätit sen klockan två eftersom, ja, jag inte haft någon känsel? Så nu blir det pizzzaaaaa!
Ska flöta med mor framför tvn, vi har huset för oss själva idag!

Peace!




Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg äter mina kommentarer...

jag hade velat se dig bortdomnad. Och upppleva det själv. Själva bedövningen alltså, inte hålet o sådär.

2011-02-15 @ 22:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0