My life has been such a whirlwind since I saw you, I've been running round in circles in my mind

Haft en toppenbra dag i skolan! Lallat runt mellan "stationer" och provat på massa nytt i ledning av treorna! Riktigt roligt! HLR var en upplevelse i sig i alla fall haha, Judith♥

I morgon blir det brandkunskap(?) ser fram emot det också! åhåhåh prisad vare verksamhetsvecka!

Åkte med mor och Patrik in till stan och köpte skydd åt patrik, pekat ut en cykel jag vill ha när jag fyller år(det var muffins på, t.o.m ett recept på sadeln, hur kan man INTE vilja ha den?) Sen käka vi! mhmmm, mat.
Väl hemma spöade jag skiten ur patrik på wii, satte nytt rekord och allt, ååååååh sopa.

Nä! Nu ska jag byta om från pyjamas, tofflor, halsduk och mössa till träningskläder och ta ett pass!
Bara för att jag är cool.
Sport-Anna

Peaceeeeee


And I can't fight this feeling anymore

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaaaah epic! :DD

Tror jag ska baka muffins nu faktiskt... Jo, det ska jag!

2011-02-23 @ 14:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0