Man har så kul med Toffifee!

Inte egentligen, men det är gott..

Johanna och Annah var här igår, fixa irottsinlämningen...häähäähäähähähähä ig.
Men ah, toffifee är gott i alla fall!

Var hos elin igår, knäppte en cider och kolla skräckfilm, lagom måndagsaktivitet!
Myste och lekte en massa med lille Selma också, lillkissen. Fruktansvärt söt men väldigt, väldigt hyper!

Inte gjort ett dyft idag, håller på och skriver på en novell bara! Hahah går inte in för att skriva bra, bar få med allt. Ohyes it's a true storyyyyy. Jag skriver för att tolka och analysera.
Som Pär Tranberg sa att jag var lite dålig på!
Funderar på att lägga ut den här sen, eller så gör jag inte det.
Återstår o se!

Nu ska jag ta en toffifee, skriva lite mer, sen kolla glee och sova!

peace

Baby, don't you wanna, dance upon me?

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmmmmmh, toffifee... Gotttt

2011-02-22 @ 18:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0