Let the bass from the speakers run through ya sneakers ,

Aaaaaaaaaah ljuva morgon !
Vaknade halv nio, steg upp, ensam hemma, partylistan på spotify på högsta volym, ohyeeees.
Drog ett träningspass sådär på morgonkvisten!
Så galet mycket energi, vet inte vad det är frågan om!

Tänkte ta mig en långpromenad nu, ska städa rummet först, det går nog fort!

Sen slänger jag mig in i duschen, fräscha till mig lite sen någon gång antar jag att jag drar mig till skara!
Ikväll blir det äventyr, alltid ett äventyr med frugan!

Nä  nu ska jag fortsätta med min morgon som speedad tonåring!
Alltid härligt att vakna och veta att man lever!

Peace!

Kommentarer
Postat av: amanda.a

good luck on your adventures! Hoppas hans snygga polare är där, så att du har något att roa dig med menar jag!;)

2011-02-05 @ 18:55:29 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0