keep on whispering in my ear, tell me all the things that i wanna hear,

cuz its true, thats what i like about you

Gårdagen var ett äventyr.
Vi var ett isberg och en säl.
Vi blev kidnappade.
Blev avslängda utan jackor mitt i stan.
Friserade en stackare med raklödder och tvål.
Gjorde en taktisk helomvändning från trötta och irriterade till speedad och skitjobbiga - Vi lyckades väldigt bra.
Kände oss riktigt baaaadasssss. Så pass att det var obehagligt!

Vid halv fem lyckades vi i alla fall få en tom lägenhet att sova i. Fick oss en halvtimmas sömn innan nästa stolpskott gör entré! Underbart.
Försök sova till ljudet av en brutal gräsklippare.
Not easy.

Så sitter här nu, med en fruktansvärd huvudvärk och känner mig allmänt efter, sovit ett par timmar på soffan men mor min väckte mig för att jag snarkade...Hur ironiskt är inte det på en skala?

Har bunkrat upp med popcorn inför kvällen, och lagt in massa nya filmer på hårdisken, blir bra det här!
Skulle gått ut med frugan idag, men vi gjorde en rätt uppenbar bedömning att vi är alldeles för sletna för det idag! Ska bli skönt att bara dega faktiskt.

Så...ja, det var väl en godkänd uppdatering Mändi?

Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

godkänd och uppskattad. Made my day!... Fast nä. Men det var trevligt!

2011-02-27 @ 17:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0