Just keep doing it , throw me into space

Resten av hushållet drog och bowlade för en stund sen. Fint att man fortfarande är inräknad...?

Var och beffa med wifey igår, inte alls min grej att styrketräna, spenderade mer tid i trappmaskien och på cykeln och rullbandet! Jag är nog mer av konditions-typen. Även om den kanske inte är den bästa, men det är det enda som är kul att träna?....Made my point clear there!

Ska nog ta mig en promenad nu tror jag..ja det ska jag göra! Är ju sol ute!

Iväll åker jag kanske iväg på dop med farmor och farfar, pardeeeey.
Nä men..ah.

Peace!

Hey baby ravish me, love me till it hurts
Don´t you dare to leave , button down my skirt
Kiss me quick I´m about to burst , patience ain´t my thing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din familj kanske tänkte som dom säger i Emil i Lönneberga: "Hon får la gå här som katta ungefär" :)

2011-02-22 @ 18:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0