It's my own cheating heart that makes me cry,

Efter en massa strul kom jag tillslut iväg till Mariestad igår! Blev pardey-style Med Hedda, Rebecka och Ida! Flera timmar med singstar satte sina spår! Tja, var väl inte det enda som satte spår antar jag!hähä
Vid elva tog vi ströget mot Stadt och fortsatte en kanonbra kväll!

Träffade på nya och bekanta anikten, delade ut en smocka till ett päckel som tyckte det var okej att ta sig friheter, tejpat främlingar med silvetejp och massa annat trevligt!
Sen kom far min och hämtad mig, var ju snällt av honom!
Nu vill jag mest bara tyna bort på soffan eller något, inte pepp idag fan, usch!


Leave me out with the waste
This is not what i do
It's the wrong kind of place
To be thinking of you

Damien Rice - 9 crimes


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken typ av smocka var det? Knytnävsslag? Isåfall är jag imponerad!

2011-02-22 @ 18:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0