I was so lost back then but with a little help from my friends, I found the light in the tunnel at the end

Frugan min.
Tycker väldigt bra om henne.
No words needed.
Vi vet ändå.

"En kväll i december. Med bara ben tog vi oss fram på cykel genom kylan. En isplätt höll på att göra slut på oss men det gjorde inget. Inget spelade någon roll. Vi var sexton, vi var fria, och just då, just i den sekunden visste vi, att en dag skulle vi erövra världen. En för alla, alla för en. Allt eller inget. Vi hade allt."

- Inledningen på min, vad som till en början skulle bli en novell. Nu skriver jag bara ner allt. Tänker igenom.

Frugan och Tardie, det bästa jag har. Det bästa jag någonsin haft.
Inga krav.
Vi bara är, jag avgudar er.
På riktigt.



Otroligt charmig bild som lättar upp en förvirrad tonårings dag på ett kick!
Frugan och Bäret
Slutade vid halv tolv idag, efter en seg mattelektion, en oförberedd engelska hörövningsgrej, och ett totalt misslyckat svenskaprov. Inställd idrott! Sällskapade med norsken en timma i caféterian!

Tog sen bussen hem med wifey(alla drar efter andan efter den chocken..speciellt henning!)
Gjorde det vi gör bäst, chillarrrrrrrrrr.
Mums mums och matte.
En dag kan vara bra för det!

Nu ska jag nog sova, min huvud orkar inte riktigt med att vara vaket längre, så Good night people!
Peace

Kommentarer
Postat av: amanda.a

du är fruktansvärt uppskattad. Det är ni båda två!

2011-02-10 @ 12:10:07 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0