I was dumb, I was wrong

'Cause I know how I feel about you now,

Jag lekte tillräckligt när jag var liten, jag orkar faktiskt inte spela nått jäkla spel längre. Kom tillbaka när du fått ett grepp om dig själv och vuxit upp, tills dess vet jag precis vart jag står. Utan dig.

Djupt Anna.
- Tack.


Kvällen har spenderats i skövde hos teo! En massa härligt folk, samlade för lite chillhäng! Både nya och gamla ansikten! Ja, riktigt roligt faktiskt, får vi göra om!

Nu ska jag nog gå ner och ta min en macka och sen sova!

Peace



Kommentarer
Postat av: amanda.a

Man klarar sig bra utan den däringa människan!



kanonkul kväll! 5 av 5 toasts!

2011-02-05 @ 18:54:11 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0