I don't wanna play that part,

Havin' the night of my life!
Nej, ikväll är en sån kväll då universum är emot mig. Världen.
Usccchhhhhhh

Så fruktansvärt trött på vinter, snö, minusgrader kallt och jävligt!
Sommar och sol för helvete. Give me.
Rage.

Vill ha helg också. Verksamhetsvecka är bra men jag vill sova.
Vi sluta strax efter elva idag, efter en tre timmas brandutbildning, det var roligt och rätt intressant.
Tänker dock inte bli brand..kvinna. Aldrig.

Tog tolv bussen hem, blev motiverad av min promenad hem så gick bara in och bytte om och drog ut på en dubbelt så lång direkt. Fick även något infall och bestämde mig för att åka och klippa mig(Sist var i augusti, tänkte att det var på tiden. Tyckte frisören också)
Ser inte ut som ett skatbo längre, fint det.

Nu ska jag sova, kanske försöka läsa lite i böckerna som ska vara klara nästa vecka..mhm..
God natt
Peace


Kommentarer
Postat av: Anonym

yeeeh, you looked nice!

nästa väcka? redan? fuck..

2011-02-24 @ 14:29:10
Postat av: Anonym

kom igen uppdatera då din segejävel! (;

2011-02-26 @ 16:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0