Here you come again, just when I'm about to make it work without you,

Var hos frugan i fredags. Vi är alltid party. Sen att kvällen var rätt lame är en annan femma! Vi är bra ändå.

Igår följde jag med systern hem efter att hon jobbat klart, mötte upp henne på maxi dvs.
Köpte med oss lite mat och gottigt hem, slängde ihop en redigt go middag och chillade sen brett framför tvn!
Dampade loss med hennes web-cam också, vi kom på att vi hade likadana tröjor, likadana klockor och samma frisyr. Kan inte bli annat än epic då ju!

Duschade och fixade mig lite sen drog jag ner på stan, möttes upp av Albin och Norsk, drog runt inne på willys och såg coola ut ett tag, kidnappade med oss tolvåringen(Jag vet att du är fjorton Minna, det är bara roligt att säga att du är tolv!)
Hyrde med en film också, naturligtvis!

När alla sköningar väl var samlade kikade vi på filmen och spela lite spel, en mysig lördag!
Hänkade på Jonathan klara och minna och slagga hos Jonteboiii. Blev te och lite tjöt innan vi somnade så fint!

Idag har vi spelat spel(diamanten, seriöst det tråkigaste spelet som finns) och kollat film!

Nu ska jag dra på mig en varm tröja och ta mig ut en sväng! Blir en långpromenad i det härliga vädret!

Långt inlägg,
Peace





I'm through accepting limits
''cause someone says they're so
Some things I cannot change
But till I try, I'll never know.
Too long I've been afraid of
Losing love I guess I've lost
Well, if that's love
It comes at much too high a cost!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror det här var det sista inlägget jag missat...

2011-02-22 @ 18:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0