He drowns in his dreams, an exquisite extreme I know

Jorå, sov bort lördagen gjorde jag allt!

Har varit hemma med patrik i stort sett hela dagen, ingen ork eller lust för det idag kände jag! Är en himla tur att han är den bästa lillebrodern på det viset att han inte är krävande någonstans!
- Anna kom och kolla vad jag byggt!
- mhm snart..
2 timmar senare:
- Fint!
- Tack!
Lyckan var fortfarande total.
Han är söt.

Är sjukt seg i hela kroppen fortfarande men ska nog ta mig ett pass på cykeln ändå, sen ska jag läsa igenom lite till provet som är på tisdag..Känner inte riktigt för att kugga ett prov till i samma ämne hähä..

Haaapppppppp, ska se till att få lite gjort nu, så pass att börja med det halv sju kanske!


Kommentarer
Postat av: amanda a.

din lillebror verkar typ... extremt soft! lugn som en filbunke typ

2011-03-02 @ 19:40:24 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0