♥ - Hey baby, ravish me, love me till it hurts

Onsdag, jahapp...

Har hällt i mig lite yoghurt, ska ta på mig lite varma kläder snart och kicka ut! Gå en sväng, ska se om det går att starta upp lite run run igen, vore skönt!

Får se vad dagen erbjuder, statt ikväll, det är väldigt lockande! Var ett tag sen dansskorna var på. Men vi får väl se hur det blir med det!

Får väl även se till att städa rummet idag, för mors skull dvs, jag bryr mig inte hähä.

Mjaaaaaaa ska väl sätta igång med lite produktiv verksamhet då!
Peace


Unbelievable, ooo it's such a rush
So incredible, boy you make me blush
Just keep on doing it , throw me into space
And I'll be floating there for days


Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde städa ditt rum när din mamma säger det. Så att inte några juiceglas möglar igen...

2011-02-22 @ 18:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0