Pleasure to meet you, but better to bleed

Patrik gav upp pepparkaksbaket efter tjugo minuter, slutade med att jag och mor satt där och greja ett par timmar, deg-helvetet tog ju aldrig slut! Fula blev dom också. Och lite brända.
Men vi hade det bra ändå. Vi brukar ha det, jag och mor.
Mhmm puss.


Annars då? Ah ne, sug.
Irriterad, trött och arg. Tycker inte om när gammal skit kommer fram igen och sabbar den lilla sinnesro som fanns! Och som grädde på moset, helt ärligt, tror folk att jag är dum i huvudet? I vilket fall - det är jag inte.
Förbannat trött på det!

Mhmmm pms kanske.
Nu tänker jag i alla fall gräva ner mig under två täcken och kolla på film,
because I'm wooooorth it.
God natt bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0