Nej nån guldgrävarvän kommer jag aldrig sakna

Hemkommen efter en väldans mysig helg i göteborg! Systeryster har det nog mer än bra i sin splajdans nybyggda lägenhet! aaah såg bra ut det där! Dit tänker jag flytta när jag också är en rik restaurangchef i sina bästa år! hahah.

Spöregnade hela dagen/kvällen igår, så blev en hemlagad måltid, massa fika och tvtittande, men det gick fint det med. Idag tvingades jag genomlida ett par timmar på IKEA. Efter det hann vi även med lite sko-shoppande, nya varma kängor står numera i min hall och väntar på att få användas! Mina fötter har längtat efter att slippa svinkalla tygskor så, win win situatuin med andra ord!

Nu ser jag fram emot jul
nu ser jag fram emot måndag

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0