like holy water washing over me, you make it real for me

Missade nästan bussen i morse. Ser busschaufförer det som en arbetsförmån att vänta tills man är framme vid bussen och SEN börja åka lite långsamt, bara för att få sen en springa två meter? What's up with that? Varje gång jag är sen. Kanske är en hint om att jag borde komma tidigare..hähä

Hade en lektion, skickade in KOL-inlämningen och åkte hem sen. Värd dag. Mycket.
Börjar bli sjuk om jag inte redan nämnt det femtioelva gånger. Tror det luktar ischoklad och knäck i hela huset, åtminstone har mor bakat det..men jag är osäker..Aldrig mer promenera i regn och sen sova med öppet fönster! Dumt.

Näääeee, äta nått och sen sova kanske...mhmm, här har vi variation i vardagen, jajemen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0