I've got a handful of trouble in my lonely little trouble soul

Efter en meningslös skoldag åkte tripp trapp och trull till KSS för att hälsa på våran lilla prinsessa vid namn david!
Känns mycket bättre i hjärteroten nu, förvånad över hur pigg han var, förvånad på ett bra sätt naturligtvis! Mhmmm känns bra.

Åkte sedan ut till Hedvig ett par timmar för lite käk och tjöt, standars sådär, favorit i repris liksom.

Avslutade kvällen med en promenad på en och en halv timme i snön med skara-miffot! När jag gnällt färdigt och tjurat ihop fullständigt fick jag mig en rejäl snömassa i ansiktet innan jag äntligen fick min vilja igenom, ATT GÅ IN. Att mysa ner sig framför Svensson Svensson har aldrig känts bättre!
Kom hem för nån timme sen, nu ska jag maila min kära samhällslärare och ikväll blir det pepparkaksbak!
Men först, nap time!

Hejhejhejhejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0