Den ena saknar känsla, den andra ödmjukhet

Hade en fin jul igår, skönt att bara vara hemma med familjen och ta det lugnt hela dagen för en gångs skull!
Fick mig ett flertal presentkort och lite lösa pengar så nu ska jag handla mig en ny garderob i mellandagarna! Eller, innehållet i garderoben då!
Fick även en pyjamas jag ska byta, passade inte jättebra kanske! xs har väl aldrig varit min grej kanske, inte vad gäller byxor i alla fall!

Tänkte ta mig en dusch nu med mitt nya dusch terapi-kit jag fick av mormor, haha ska tydligen vara bra för själen!

Resten av dagen ser ut att bestå av mer julmat, lite mer godis och ännu mer spelande! Modern fick ju ett alfapet av oss som hon är ivrig att få ´börja använda!

Hejhejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0