And you're shining in the distance

Ligger här och är alldeles salig!
Mhmmm vad fint allt känns just nu!
Jag har kanonbra vänner och en kalasfin pojke som jag tycker ruskigt mycket om! åh!
Jag har fixat och donat med julklappar och kattillbehör med mamma hela kvällen, på lördag får vi en toksöt kattunge! Mormor och morfar och syskonen kommer hem för uppesittar kväll i morgon! det är jul om två dagar och det är fortfarande en aning snö ute! Jag har ett glas cola på nattduksbordet och det går dubbelavsnitt av American dad på mtv, NU BLIR DET INTE MYCKET BÄTTRE!

Jag är glad och nöjd med tillvaron helt enkelt, chill.
En dag med ledighet räckte för att få mig på fötter igen med andra ord! Detta är nog precis vad jag behöver!

Näe, nu ska jag stänga av datorn och somna med en härlig känsla i hela kroppen!
Positivaste inlägget ever seen in this bloggggg.

Peace out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0