Jag hoppas, jag drömmer, att marken du går på går sönder

Ganska så nyss hemkommen från Amanda. Vi hade en helkväll med en massa tjöt, tacos, flöt och skräckfilm igår! Sen somnade vi så fint på soffan i hennes hemsökta hus. Mysigt.
Och för att avsluta vår tid tillsammans på ett så bra sätt som möjligt drog vi en brakfrukost med kokta ägg osv osv osv osv osv !
.
Väntar nu på att Anders ska komma hem med lite bensin i en dunk, så jag kan tanka min lilla moped och brumma bort till Hedda, vi ska umgås lite innan hon åker till Riga senare i eftermiddag. Kul för dig då. Mhm.
.
Har en oerhört rolig och spännande vecka att se fram emot.
En tripp till umt, ska till liseberg med Emma o.co! Sen ska jag även följa med mor till jobbet så hon slipper vara själv, och till helgen vankas det kalas för lille morfar och patrik, göttt götttt.
.
Skolan börjar om en vecka och tre dagar ♥ FUCK YEAH!...bite me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0