I'm my own worst enemy, Its bad when you annoy yourself

HEJHOPP.

Idag har vi fått våra nya skoldatorer, jag är nöjd. SKärmen sitter ju ihop med tangentbordet i alla fall, betydligt mer än vad man kan säga om min gamla dator!

Fick idag genomlida en håltimma på drygt sex timmar fuck yeah! Rockigt.
Efter en mycket värd skoldag som dog ut klockan fyra, mötte jag upp Hedda för lite tacopaj och en promenad mellan väring och ulvåker, fint det!

Nu ska jag ta mig en macka, spy lite mer galla över dumt jävla folk och sedan gå i bed och drömma äckligt härliga drömmar om idioter som plågas av troll tills dom gråter stenar och bönar och ber mig om att skicka dom till nån planet låååååångt bort så dom aldrig mer behöver visa sig för mänskligheten. FYFAN VAD SKÖNT!
Jag är glad ikväll. Mums.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0