Somethin' in your eyes, makes me wanna lose myself, makes me wanna lose myself, in your arms

Första skoladagen på fem veckor, köttttt!
Nä det sög lite faktiskt. Vi fick la skäll på 3/4 lektioner så ah, bra dag!
Drog en baguette med frugan på lunchen, chilla base vid fontänen.

Efter skolan köpte jag mig en bikiniöverdel.
Ska införskaffa mig underdelen i morgon eller nått!
Ska köpa två. Hähä..presentkort ♥

Sofia var hemma från göteborg idag, med sig hade hon Hugo
elin var hemma från skövde, med sig hade hon C-J
Så med dessa, mor och patrik har vi haft en fin dagi solen med grillade hamburgare och pingis!

Göt..t


Nöjd tjej
glad tjej
(sådär glad med tummen upp är jag bara när det är tisdag, varmt och desperate housewives på kvällen)


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt. msn?<3333333

2011-04-27 @ 11:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0