One way, or another, I'm gonna find ya, I'm gonna get ya get ya get ya

Sitter hos malin, gjort mig i ordning och väntar nu på att hon ska bli klar...vilket alla vet tar evigheter!<33333333333333

Ska om ennnna timma dra oss ner mot station, SEN SKA JAG TILLBAKA TILL SKÖVDE OCH JOBBA HELA JÄVLA KVÄLLEN...vilken lycka(L) Nej..jag vill faktiskt inte alls idag.
I morgon kväll också..suuuuuuger, det är helt okej med kvällar..men inte på helgerna.
MEN, det är bara helgen och tre dagar nästa vecka, sen kan jag göra precis vad fan jag vill varenda helg.
Glad Chey.

Haaaappp....Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är nog den segaste människan everrrrrrr på att göra iordning sig! dock söt ändå

2011-04-09 @ 20:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0