I said hey, what's goin' on?

And I try, oh my god do I try, I try all the time

Leeeeeeedig! Mor väckte mig på soffan klockan sju i morse..släpade mig upp till min säng för två timmar sömn till.
Nio. En ledig dag. För ett tandläkarbesök..Usch.
Men nu är det gjort! Och mina gaddar är något alldeles extra dom! Dom kallar mig om 18 månader igen, bara för att jag är awesomeeeeee! (12 månader i vanliga fall, men eftersom jag är bäst så tyckte dom att vi kunde vänta ytterligare ett halvår, score)

Nu ska jag äta frukost! Gottttt
Sen ut och gå en sväng tror jag, är lite kallare än igår, men fortfarande fiiiint.
Sen ska jag kanske in till stan med mammi, måste ha nya skor.
Mhmm....Hejdå!



Var på stöpenskolans cabaré, "Håll masken", med Hummerhielm och Bengan igår! Den var gryyym och dom var gryyyymma, och vi hade gryyymt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0