I couldn't give a damn,

Blev upplockad av lilla svärmor på station i skara runt åtta igår kväll! Åkte sedan och plockade upp frugan och hennes älskare för att sedan fortsätta mot härlunda!

Hade en kanonkul kväll! ..för det mesta i alla fall! Vissa incidenter kunde ju kanske kvittat, men just nu känns det jäkligt bra! Känner lite sådär..ägd asshoooooleeeee! aaaaah bra Anna, bra sagt.
Fast jo..vissa saker kunde verkligen kvittat helt, men det är okej!

Vi klarade oss igenom kvällen i alla fall, hade mina tvivel där ett tag! Men jag lyckades till och med ta mig hela vägen hem till ulvåker utan en skråma!
Fick sällskap av Bengan mitt i natten också, guld.
Systern från göteborg var på kortbesök för ett tag sen, vi åkte ut och köpte en filmbox till moi och lite popcorn så jag klarar mig i min ensamhet ikväll! Blir nog bra, känner mest för att hamna i koma på soffan tills i morgon, feeeelin' fresh! (Som man förtjänar)

Nä, nu ska jag fan spela sims! Oooh badasssssssssss.

Ah..hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR KUNG ANNA, KUNG!!!!!!!!

2011-04-03 @ 12:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0