Fyfan vad jag är bra!

Hejhej hemskt mycket hej! Jag är grym, kanon, underbar! Suckkk it!

och gaaaalet produktiv åhåjaja!
Har städat hela rummet, dammat och grejer, finemang!
Ska även ta och städa ur min garderob senare, den är överfull av skit jag aldrig någonsin har på mig, bra kläder jag alltid har på mig, och lite nytt! Ganska enkelt att lista ut vad som ska iväg, aight?

Sa jag att jag köpt nya skor?

Det är sol i ulvåker, Det är alltid sol här!
THIS IS EY GOOOD SHIT MOTHERFUCKIN' DAY, och jag är ledig!

....Nu ska jag ut och springa, fast jag inte borde det med mina dåliga skor!
Nästa vecka ska jag med mor in till stan och skaffa mig ett par rediga dojjer med lite dämpning!
Sweeeeeeet.

Hejdå





Stekiga vårbilder, den första här hemma den andra från min en lunchrast hemma hos systern i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0