"Du borde köra kungen!...eller aah.."

Nog det bästa citatet ifrån mig någonsin, i sällskapet av Norsken, Carlsson, hardar och Albin..Det blev rätt hårt misstolkat..naurligtvis!

Efter den underbara praktiken idag(den var rätt klockren, 'vill du se en stjääärna, seee pååå miiiig! se men inte RÖÖÖÖÖRA! seee på mig') <- Diggar henne.) drog jag mig in mot centrum och mötte upp mina små pojkar, vi drog hem till norsk och kolla film, det var chillllll.

Nu ska jag sova, för jag är trött. Jag har praktik i morgon igen..kvällen, så jag kan sova på dagen.
Fast jag ska kanske till stan med Emma innan i morgon..i vilket fall ska jag till stan, får se om jag har den äran att få sällskapa med'na! var ju ett tag sen.

Men happhapp hepphepp, sömn.
God natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

did you find anything?

2011-04-09 @ 20:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0