Att duscha en blind ger samma resultat som att stå ute i spöregn. Just sayin'

Sjukt trött idag, usch.

Haft en lagom jobbig dag, varit irriterad på världen.
Mhmm, pms, mensvärk och en hatisk pensionär♥Lovely
Seriöst, hon hatar mig. Tog sats med den där jävla rullatorn och kötta mig. Stänkte ner hela mig när jag skulle hjälpa henne i duschen och blev förbannad för att jag gav henne varm gröt. "Den ska minsann vara kall!"
Usch, mitt tålamod har inte varit i schack idag inte!

Fick  i alla fall sluta en och en halv timma tidigare, mötte amanda på stan! Kikade runt lite och drog en baguette i vårat paradis.

Nu ska jag lägga mig och kolla på näst sista avsnittet av Lost In Austen.
Fint det.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0